Hezkuntzari bideratutako teknologiak

Gasteizko Magisteritza Eskolan

  • Tomato Timer

  • #25N

    Genero indarkeria

  • Zuen WIX-ak (2016-17)

    Zuen WIX-ak
  • Gaitasunak

  • JEDI II

  • Blog Stats

    • 90,951 hits
  • Etiketak

  • Argitaratutakoa

Mugikorren erabilera eskolan

Posted by Jon Bustillo on Urriak 7 (2012)

Azken egun hauetan honen inguruko tesi bat aurkeztu da. Egilearen ustez, hauek eskolan erabili beharko ziren. Zer uste duzu?

2 Erantzun to “Mugikorren erabilera eskolan”

  1. gorkaazk said

    Kalkulagailuak oraindik ere debekatzearen aldeko irakasle asko ezagutzen ditut. Kalkulagailuek ikasleen alferkeria sustatzen dute nonbait; horrelako tramankuluak erabiltzen ohituz gero, buruketa oinarrizkoenak ere ezin izango dute egin kalkulagailu bat eskura ez badaukate…

    Baina egun edonork dauka kalkulagailu bat eskura, telefono bat eskura daukan edonork bai behintzat.

    Eta ikasleak aspertu egiten badira irakasleei luze entzun behar dietelako eta ikasleak, haien artean, solasean hasten badira… Bada debekatu egin behar zaie haien artean solas egitea. Ikasleak bakartu egin behar dira ahalik eta gehien. Idazmahai batetik bestera gutxienez 120 zentimetro. Eta ahoz debekatuta dagoena, ez dezatela gailu madarikatuen laguntzaz egin. Ez. Debeka dezagun ikasleen arteko komunikazioa, irakasleen azalpenak eragozten baitituzte. (Gainera, irakasleak dioena zalantzan jarri ahal izango dute aldi beran Mr. Googleri galdetuz gero).

    Komunikatzeko gaitasuna, informazioa bilatzeko eta kudeatzeko gaitasuna, hobeto landuko ditugu ikasleei komunikatzeko aukerak murriztuz gero.

    Entzuten ikastea, horixe izan behar du ikasleentzat lehentasuna. Eta apunteak hartzen ikastea. ¡Que inventen ellos!

  2. […] Jon Bustillok izenburukoaren antzeko galdera bota zuen orain dela hilabete batzuk. Nire ustez, sarritan horrelako gailuak, telefonoak nagusiki, mehatxutzat hartzen dira maila guztietako ikastetxeetan, eta ez aukera gisa. Berriki argitara emandako lanek  bide berriak urratu beharko liratekeela ematen dute aditzera, UNESCOk mahaigaineratutakoari jarraiki.  Bitartean, ez legoke gaizki barne araudietan ikuspegi horri tokia ematen hastea; hona hemen tajuzkoa iruditzen zaidan gazteleraz eginiko proposamen bat. […]

Utzi erantzun bat

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Aldatu )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Aldatu )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Aldatu )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Aldatu )

Connecting to %s

 
%d bloggers like this: