Hezkuntzari bideratutako teknologiak

Gasteizko Magisteritza Eskolan

  • Tomato Timer

  • #25N

    Genero indarkeria

  • Zuen WIX-ak (2016-17)

    Zuen WIX-ak
  • Gaitasunak

  • JEDI II

  • Blog Stats

    • 90,951 hits
  • Etiketak

  • Argitaratutakoa

Koaderno digitalak: Norberak konfiguratuta.

Posted by Jon Bustillo on Azaroak 11 (2013)

Hona hemen koaderno digitalak, hauekin ohiko ariketak ikasle bakoitzaren ibilbideari egokituta jar daitezke. Euskaraz horrelakorik ez dut aurkitu. Agian eskolan egin daitekeen zerbait ian daiteke😉. Beti bezala gehiago jakiteko, irudian sakatu

Pantallazo-5

2 Erantzun to “Koaderno digitalak: Norberak konfiguratuta.”

  1. gorkaazk said

    Wikispaces.com zerbitzua, antzekoa izanda, badago euskaraturik. Nabigatzailea euskaraz lehenetsita edukiz gero, koadernoa euskaraz agertuko.

    Nik neuk erabili izan dut, (eta erabiltzen dut), lehen hezk., DBHn eta batxilergoan; batez ere Eskola 2.0 horri esker ikasleek ikasgelan ordenagailu bana izan dutenean.

    wikispaces.com horretan materialak pdf formatura eta beste formatu batzuetara esportatu daitezke. Matematika kontuetarako ez da Vindel bezain garatua egongo baina letra kontuetarako ondo dago.

    Adibideak:
    http://lanekokoadernoa.wikispaces.com/Hasiera
    http://zirriborroak-idazten.wikispaces.com/Hasiera
    http://koadernodigitala.wikispaces.com/

  2. gorkaazk said

    Wikispaces-eko koadernoak, jakina, hutsik daude. Irakasle eta ikasleen artean bete beharrekoak dira.

    Vintel horrek, ordea, koadernoak baino, testu-liburu digitalak eskaintzen dituela esan liteke.

Utzi erantzun bat

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Aldatu )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Aldatu )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Aldatu )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Aldatu )

Connecting to %s

 
%d bloggers like this: